24 Aralık 2011 Cumartesi

turkcell vınn ve dertleri

TTNET'ten kazık yememek uğruna başkalarından kazık yiyoruz itina ile. hani derler ya aldığıma da alacağıma da bin pişman oldum deyu; heh işte turkcell vınn denilen lanet aynen öyle bir şey.

Zaman zaman bir sayfayı on dakikada açması mı dersin, bağlanırken sürekli hata vermesi mi, durmadan kopması mı?



Bugün bir "XML hatası" icad etti mübarek. Biraz uğraştırdı ama çözümünü buldum. Belgelerimden vınn dosyasını siliyorsunuz, programı kapatp yeniden açıyorsunuz.

Evet buraya kadar bir sıkıntı yoktu açıkçası. Dosyayı sildim, programı kapattım, tekrar açtım, xml hatası gitmiş yerine bu sefer de profillerin bir türlü aktif olmaması peydah olmuştu.

Ayarlar kısmından yeni profil oluşturdum, bir isim salladım, apn yerine de mgb yazdım kaydettim ve sonunda internete bağlanabildim.

Call centerlarını da rahatsız etmek istemedim açıkçası. Çünkü sanırım büyüyen her kurum gibi, çözüm üretmekten ziyade sizi oylamakla yetiniyorlar. Oradaki insanlar belki 10 saattir birileriyle konuşuyor ve onlar da artık müşterilere ne yapacaklarını bilemiyorlar.
Paketim biter bitmez turkcell tarafından kazıklanmaktan vazgeçip, TTNET alternatifine geri döneceğim. Kazıklansam da hiç değilse verdiğim paranın karşılığını alayım!

Ayrıca, şirket ismi bilinçli olarak küçük yazılmıştır.

Böyle de intikam alırım. nihahahaha:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder