19 Aralık 2011 Pazartesi

Mandallık Yapmaca

Bahçe katı bir evde oturuyorsanız ve hemen yanınızda bir inşaat varsa, toz kaçınılmaz bir şekilde hayatınızın parçası oluyor. Mandallarımı bundan korumaya çabalamaktan yorulmuştum açıkçası. Ben de şu meşhur toz bezinden başka her şey için kullandığım çarşafı kullanarak bir mandallık yapmaya karar verdim:) Klozet takımını yaparken kullandığım pullu kurdeladan artmıştı, onu da bu vesileyle kullanmış oldum.

Aslında çok özenerek diktiğimi söyleyemem. Annemden kalma dikiş makinemde sorun var ve çalışmıyor. Her şeyi elimde dikmek zorunda kaldığım için mümkün olduğunca kolay şeyler yapmaya çalışıyorum.

Bunu da yarım saatte diktim diyebilirim. İhtiyacımız olan şey bir elbise askısı ve biraz kumaş. Askıyı kumaşın üzerine koyduğunuzda nerelerinden keseceğinizi anlıyorsunuz zaten az buçuk.

Üç parçayı birleştirerek yaptım ben. arkadaki parça bütün, öndeki iki parça birleşince arkadaki kadar oluyor. Gömlek gibi düşünün.




Öndeki her iki parçanın da kenarına pullu kurdelayı diktim.

Alt kısmı da tamamen kapattım ve mandallığımız hazır:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder